hu com

 

Nabízíme vývoj elektronických produktů na zakázku

 

Naše firma nabízí výoj na zakázku pro firmy i fyzické osoby v oblasti elektroniky, mikroprocesorové techniky, GSM a GPS systémů, bezdrátových systémů, webových aplikací apod.

Nabízíme komplexní vývoj od návrhu řešení až po výrobu prototypu, popřípadě i samotnou výrobu.

Používáme nejmodernější součástkovou základnu včetně špičkového přístrojového vybavení. Naši vývojoví inženýři mají několikaletou praxi v různých oborech elektroniky, takže jsme schopni uspokojit v podstatě jakoukoli poptávku z tohoto oboru.

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Zde bude zobrazen text pro zvolenou sekci.

Datum - Novinka č.1

ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují podmínky realizace dodávek zboží firmou:

Selax Electronics s.r.o.
Tatarkova 729/10
Praha 4 - Háje
149 00

IČ: 24668982

DIČ: CZ24668982

dále označované jako prodávající.


PŘEDMĚT PLNĚNÍ
Předmětem plnění těchto všeobecných obchodních podmínek je přijímání objednávek pomocí internetu a realizace dodávek zboží závazně objednaných kupujícím.


ZPŮSOB OBJEDNÁVEK INTERNETEM
Po výběru zboží, vyplnění kontaktních údajů (pokud nejste registrováni) a odeslání objednávky se Vaše elektronická objednávka stává oboustranně závaznou v okamžiku, kdy rovněž elektronicky (prostřednictvím Internetu) potvrdíme její přijetí a to na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce. Toto zboží Vám bude dodáno dle dále uvedených dodacích podmínek.



DODACÍ PODMÍNKY
Položky, které jsou skladem, expedujeme ihned, v současné době je většina nabízených položek skladem a ihned k dispozici. Zboží expedujeme v současné době 2x denně. Zboží které momentálně skladem není, odesíláme zpravidla do 3 až 5 pracovních dnů. Součástí každé dodávky je platný daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list. Ke každému zboží je přiložen český návod.



K zobrazení skladové dostupnosti u zboží:
Dostupnost: Skladem - zboží je fyzicky na našem skladě, nebo je na cestě k nám a bude naskladněno v nejbližších hodinách
Dostupnost: Skladem do 3 dnů - zboží není fyzicky na našem skladu (ani na cestě k nám), je možné je ale naskladnit do 3 - 5 dnů
Dostupnost: Termín naskladnění není znám - neznáme termín naskladnění (může se jednat i o několik týdnů), toto zboží doporučujeme objednávat až v okamžiku jakmile se příznak naskladněnosti změní na: Skladem, nebo skladem do 3 dnů.
V některých případech (opožděné naskladnění některé z položek zboží objednávky apod.) jsme nuceni objednávku rozdělit do více zásilek, v tomto případě zákazník hradí dopravu vždy pouze jednou a to u první zásilky! Pokud tedy obdržíte pouze část objednaného zboží a v poznámce na daňovém dokladu je uvedeno, že zbytek zásilky bude odeslán následně, pak za další zásilku se zbytkem zboží Vám již poštovné samozřejmě účtováno nebude!



POŠTOVNÉ A BALNÉ (ODBYTOVÉ NÁKLADY): Za odeslání zboží účtujeme poštovné a balné ve výši 157Kč s DPH.




DODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ
Zboží Vám bude odesláno prostřednictvím České pošty jako tzv. ''Balík do ruky'' (dodávka do 24 hodin od odeslání) na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při objednávce v eshopu, popřípadě na adresu uvedenou v mailu či nahlášenou telefonicky. Kromě České pošty zasíláme rovněž naše zboží prostřednictvím přepravní služby PPL. Zákazník má možnost sledovat "putování" své zásilky podle podacího čísla zásilky (které obdrží v mailu, nebo v SMS) na webových stránkách České pošty. Přímý odkaz na webovou stránku pro zadání čísla obchodního balíku je zde: www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky

Výhody odesílání zásilek formou "Balík do ruky":

- Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den
- Adresát si může sám upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu
- Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání
- Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby
- Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice
- Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí

Přejete si změnit dobu nebo místo doručení Vaší zásilky? Pokud jste obdrželi od České pošty avízo o doručování nebo uložení zásilky, ve kterém je uvedeno datum doručení/uložení, a již předem víte, že Vám doručování v daném termínu nevyhovuje - je možné přímo na stránkách české pošty změnit dodání na jiný den, uložit zásilku na poště, a pokud Vám nevyhovuje aktuální dodávací pošta - můžete změnit i ukládací poštu pro Vaši zásilku. Odkaz na webovou stránku České pošty, kde je možné provést změnu je zde: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice

DODÁVKY NA SLOVENSKO
Zásilky na Slovensko zasíláme prostřednictvím České pošty nebo PPL podle výběru zákazníka.



PLATBA ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
Dobírkou: Zboží Vám bude zasláno na dobírku na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci (pokud jste se zaregistrovali). Pokud jste se nezaregistrovali, tak na adresu, kterou jste uvedli v "Pokladně". Celkovou cenu pak uhradíte přímo přepravní službě (Česká pošta).
Platba předem (po vystavení proformy): Umožňujeme pouze při objednávce zboží nad 10 000Kč s DPH a na základě předchozí domluvy.
Státní organizace: Pokud jste státní organizace, kde je platba proformou, nebo dobírkou často problematická, a máte zájem o naše zboží, kontaktujte nás prosím mailem, nebo telefonicky. V těchto případech je možná i dohoda na platbě převodem po dodání zboží.


Ochrana osobních údajů

Chráníme Vaše osobní údaje, které zadáváte v rámci registrace, objednávek bez registrace i přihlášení k odběru novinek ...
Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Společnost Selax Electronics s.r.o., provozovatel internetového obchodu www.selax.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.

Pokud chcete svůj účet zcela zrušit, informujte nás o tom prosím prostřednictvím některé z mailových adres, které najdete v kontaktech firmy a my váš účet vymažeme z naší databáze.

 


Záruka a servis

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců a výjimkami, stanovenými zákonem. U některého zboží může být výrobcem stanovena záruční doba delší jak 24 měsíců. Záruční doba na nabíjecí baterie a akupacky (vestavěné baterie) je 6 měsíců.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či, že došlo k mechanickému poškození zboží. Zboží prodávané jako bazarové má záruční dobu 2 měsíce na vyzkoušení.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem.Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu - příjmového dokladu, popřípadě záručního listu a podrobně popsat vadu výrobku.
Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu nebo příjmového pokladního dokladu či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm nebylo manipulováno, nemůže prodávající reklamaci odmítnout, při stanovení počátku běhu záruční doby bude vycházet ze své evidence (potvrzený dodací list). Podmínkou pro uplatnění záruky je neporušenost záruční pečetě, která je nalepena na výrobku. Výrobek musí být mechanicky neporušen.


Záruka a reklamace

Jak postupovat, v případě že je nutné řešit problém se zbožím reklamací ...
Zakoupené zboží  je nutno vždy reklamovat u prodejce!

Plně odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při dodání zboží. Odběratel je povinen bezprostředně po převzetí zakázky zkontrolovat její obsah, zda je v souladu s přiloženým dodacím listem či položkovou fakturou. Případná reklamace dodávky musí být učiněna v nejkratším možném termínu po převzetí zboží zákazníkem. Reklamace dodávky bude poté námi vyřízena opět v nejkratším možném termínu. Záruční doba na veškeré zboží z naší nabídky je 24 měsíců (pokud není u zboží uvedena záruční doba delší). Datum uvedené na daňovém dokladu, který je současně záručním listem, stanovuje počátek záruky.

Pokud máte se zbožím technické problémy, doporučujeme, před odesláním zboží k reklamaci kontaktovat technickou podporu s popisem problému, je možné, že se podaří problém vyřešit, aniž by bylo nutné zboží zasílat k reklamaci. Doporučujeme mailový kontakt (mailovou adresu najdete pod odkazem: Kontakty) kde můžete problém zcela jasně popsat, a technik má popis v mailu k dispozici pro ev. porovnání se stejným zbožím přímo u nás, nebo může kontaktovat a popsat problém přímo výrobci, nebo dovozci (pokud se jedná o zboží, které sami nevyrábíme, nebo nedovážíme).

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI
Pokud Vám zboží které jste si u nás zakoupili vypovědělo službu, pak se omlouváme za způsobené problémy a budeme se snažit celou věc vyřešit co nejdříve.
K zásilce se zbožím určeným k reklamaci přiložte kopii DAŇOVÉHO DOKLADU, který je součástí každé zásilky a STRUČNÝ PRŮVODNÍ DOPIS s popisem závady, problému se zbožím, nebo jiným Vaším požadavkem, jinak bohužel NEMŮŽEME ZAHÁJIT REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ. Zboží odeslané k reklamaci musí být kompletní. Je to především v zájmu zákazníka, protože:
1.Reklamační technik může těžko kompletně posoudit např.  domácí videotelefon, pokud zákazník opomene odeslat napříkald vnější jednotku, které je součástí dodávky. V takovém případě jsme bohužel nuceni požádat zákazníka o zbytek kompletu zboží, aby bylo možné zboží po technické stránce vyzkoušet a posoudit.
2.Pokud se reklamace řeší formou výměny zboží za nové zboží, je nutné aby zákazník odeslal kompletní zboží. Pokud se tak nestalo, jsme nuceni, opět požádat zákazníka o zaslání zbytku zboží, aby mohlo být reklamační řízení uzavřeno. Pokud tedy není zasláno kompletní zboží, doba reklamace se zcela zbytečně prodlužuje a zákazníkovi také v důsledku několikerého poštovného i prodražuje. V žádném případě nezasílejte zásilky dobírkou (nevyžádané dobírky nepřebíráme a jsou vráceny zpět na adresu odesílatele), zboží zašlete jako běžný balík Českou poštou, nebo prostřednictvím jiného přepravce. Max. lhůta od zahájení, do vyřízení Vaší reklamace je 30 dnů. Ke každé reklamaci zakládáme reklamační protokol se všemi náležitostmi, kopii tohoto protokolu, obdrží samozřejmě i zákazník.  Provozní doba je: Po - Pá od 8:00 do 15:30 hod.


Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). 

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako spotřebitel v případě objednávky učiněné elektronickou cestou právo vrátit nepoškozené zboží v originálních obalech a s kopií daňového dokladu do 14 dní od převzetí zboží. V případě vrácení zboží z výše uvedených důvodů, je nutné zaslat zboží běžným balíkem, ne dobírkou (dobírka nebude přijata). V rámci 14-ti denní lhůty pro vrácení zboží, můžete tedy kompletní, nepoškozené zboží v původním balení vrátit zpět na naši adresu, spolu s kopií daňového dokladu a stručným průvodním dopisem. Následně vystavíme tzv. daňový dobropis, který Vám odešleme a na kterém je vyznačen datum splatnosti (do 14 dnů). Nutné je také zaslat číslo bankovního účtu, na který částku v době splatnosti dobropisu převedeme. V případě potencionálních obchodních sporů lze využít možnosti mimosoudního řešení  spotřebitelských sporů  (ADR) u České obchodní inspekce.

VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINÉ ZBOŽÍ
Výměna zboží za jiné zboží není možná. Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné využít 14denní lhůty pro možnost vrácení zboží a objednávku jiného zboží, které Vám bude lépe vyhovovat pak můžete řešit zcela novou objednávkou