Selax Electronics s.r.o.
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Novinky
03.02.2020
Velkoobchodní ceník pro zahraniční partnery v EUR
Velkoobchodní ceník pro zahraniční partnery v EUR. číst celé
22.08.2013
GSM zvonky a tabla
Naším nejnovějším výrobkem jsou GSM zvonky a tabla, které jsou nejmodernějším vývojovým trendem u klasických zvonků nebo zvonkových tabel u panelových... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Nabízíme vývoj elektronických produktů na zakázku

 

Naše firma nabízí výoj na zakázku pro firmy i fyzické osoby v oblasti elektroniky, mikroprocesorové techniky, GSM a GPS systémů, bezdrátových systémů, webových aplikací apod.

Nabízíme komplexní vývoj od návrhu řešení až po výrobu prototypu, popřípadě i samotnou výrobu.

Používáme nejmodernější součástkovou základnu včetně špičkového přístrojového vybavení. Naši vývojoví inženýři mají několikaletou praxi v různých oborech elektroniky, takže jsme schopni uspokojit v podstatě jakoukoli poptávku z tohoto oboru.

 

Obchodní podmínky

 

Zde bude zobrazen text pro zvolenou sekci.

 

Datum - Novinka č.1

ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují podmínky realizace dodávek zboží firmou:

Selax Electronics s.r.o.
Tatarkova 729/10
Praha 4 - Háje
149 00

IČ: 24668982

DIČ: CZ24668982

dále označované jako prodávající.

 

UZAVŘENÍ SMLOUVY

Cenové nabídky vypracované prodávajícím představují výzvu k podání nabídky a mohou být kdykoliv změněny bez předchozího upozornění.

Pro všechny objednávky je třeba vyjádření prodávajícího. Smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím jsou uzavřeny písemným či elektronickým (elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího) přijetím ze strany prodávajícího a řídí se těmito obchodními podmínkami. Objednáním zboží kupující závazně prohlašuje, že chce objednané zboží zakoupit.

Zboží na objednávku,  patří mezi ně hlavně dodání zboží dle specifikace objednatele jsou po jejich akceptaci nezrušitelné a nevratné. Kupující je pak povinen zboží odebrat a zaplatit, jelikož je vyrobeno jenom pro něj a dále není možno jej prodat dalšímu zákazníkovi. Prodávající může produkty označit jako nestandardní resp. „NCNR“ různým způsobem, včetně uvedením tohoto označení v cenové nabídce na seznamech výrobků nebo v přílohách či před akceptaci objednávky.

Objednávky standardních produktů nemůže kupující po jejich akceptaci změnit, zrušit nebo změnit naplánování jejich dodávek bez souhlasu prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo přidělovat prodej produktů mezi své zákazníky.

Všechny informace o zboží, umístěném v on-line obchodu, jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh dodat toto zboží. Uvedené se týká především vyobrazení zboží, předpokládaných termínů doručení a dostupnosti zboží. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na takto umístěné zboží v on-line obchodu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se proto nepoužije. Prodávající je oprávněn nabízený sortiment zboží libovolně měnit a ukončit prodej zboží bez předchozího upozornění či informace.

 

Kupující je upozorněn, že údaje prezentovaného zboží na nákupním portálu (zejména dostupnost, cena, velikost, zásoby) nejsou aktualizovány informačním, skladovým systémem a lidskými zdroji prodávajícího nepřetržitě a v každém okamžiku. Změny v skladových zásobách jsou v informačním systému prodávajícího aktualizovány až s určitým časovým odstupem s přihlédnutím na technické možnosti. Z tohoto důvodu nemusí být údaje ohledně zboží na nákupním portálu vždy správné a úplné ve srovnání se skutečným stavem. Kupující také bere na vědomí, že údaj "dostupnost" zobrazený u položky zboží na nákupním portálu nelze interpretovat jako lhůtu pro dodání zboží prodávajícím. Uvedená dostupnost zboží je pouze orientační, nezávazný odhad času, který se předpokládá po vyprodání dostupných skladových zásob prodávajícího. Prodávající nemá zájem lákat nebo klamat svého zákazníka, právě z tohoto důvodu je možnost dodání kupujícím objednaného zboží vždy ověřována prodávajícím a až na základě akceptace objednávky prodávajícího se realizuje dodávka zboží kupujícímu. Prodávající upozorňuje, že zejména s ohledem na charakter internetového prodeje a dodávek od dodavatelů není možné zboží předem ukázat kupujícímu, není možné vždy provést přijetí a akceptaci objednávek a provést dodání zboží, byť prostřednictvím třetí osoby. Zboží prodávané přes tento nákupní portál je vždy limitováno aktuálními skladovými zásobami prodávajícího a objednání nebo dodání zboží po jeho vyprodání není možné, ani prostřednictvím jiné osoby. Prodávající nebude schopen dodat výrobky nebo rovnocenné výrobky nebo zařídit, aby dodávku uskutečnil jiný prodávající za tutéž cenu, v čase a v množství, které jsou standardní vzhledem k výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceně, pokud na straně prodávajícího nebo jeho smluvního partnera nastala chyba v informačním systému, v zadávání vstupních dat, na portálu nebo v reklamním letáku, a to u zobrazeného zboží a zejména jeho ceny, dostupnosti, velikosti či množství. Na tuto skutečnost bude vždy kupující upozorněn vhodným způsobem (např. oprava údaje), v případě uzavřené smlouvy má každá ze stran právo od smlouvy odstoupit.

Pokud prodávající před akceptací nebo po akceptaci objednávky zjistí tiskovou, systémovou, lidskou, dodavatelskou či jinou chybu týkající se zboží nebo dodání (zejména zveřejněnou či jinak zjistitelnou na nákupním portálu nebo uvedenou v objednávce, v akceptaci objednávky, resp. v jiné zprávě), jakož i v případě vyprodání zásob, nedostupnosti zboží i při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj požadovat není schopen dodat zboží kupujícímu v dohodnuté lhůtě nebo v ceně uvedené v internetovém obchodě, nebo z důvodu vyšší moci, je vždy oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, zrušit, odmítnout, resp. neakceptovat objednávku. Taková chyba se může týkat zejména aktuální ceny zboží, množství, možnosti dodání, dostupných skladových zásob, obrázku zboží na nákupním portálu nebo jiné skutečnosti, z níž např. může vyplynout nemožnost dodat zboží kupujícímu včas nebo řádně v souladu s objednávkou nebo akceptací objednávky. Kupující bude o této skutečnosti neprodleně po zjištění informován, prodávající je podle vlastního uvážení oprávněn takové zboží nedodat, neodeslat / neprovést akceptaci objednávky, odmítnout kupujícím vystavenou objednávku, prodávajícím akceptovanou objednávku nebo jednostranně odstoupit od uzavřené kupní smlouvy podle výše uvedeného. V těchto mimořádných případech prodávající není v prodlení s dodáním zboží. Prodávající je vždy oprávněn jednostranně odstoupit od kupní smlouvy (do okamžiku dodání zboží) nebo okamžitě zrušit / odmítnout objednávku, pokud cena zboží nebo údaj o množství uvedené na nákupním portálu byly nesprávné v důsledku lidské, systémové nebo jiné chyby. V případě že kupující již zaplatil kupní cenu, tato kupní cena mu bude prodávajícím vrácena v těchto případech nejpozději do 15 dnů ode dne zrušení smlouvy nebo objednávky. Prodávající je oprávněn jednostranně odstoupit od smlouvy nebo nevydat zboží kupujícímu i v případě pokud zjistí, že mu v komunikaci byly uvedeny nebo poskytnuty nesprávné, neúplné nebo nepravdivé údaje ohledně kupujícího, osoby přebírající zboží nebo pokud hrozí, že v důsledku chování osoby, s kterou prodávající komunikoval, může dojít ke vzniku škody na straně prodávajícího (např. podvodné jednání).




PŘEDMĚT PLNĚNÍ
Předmětem plnění těchto všeobecných obchodních podmínek je přijímání objednávek pomocí internetu a realizace dodávek zboží závazně objednaných kupujícím.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Společnost Selax Electronics s.r.o., provozovatel internetového obchodu www.selax.cz a www.selax-electronics.com, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně. Osobní údaje je možné měnit, nebo mazat po přihlášení do vašeho účtu na www.selax.cz. Pokud chcete svůj účet zcela zrušit, informujte nás o tom prosím prostřednictvím naší emailové adresy info@selax.cz  a my váš účet vymažeme z naší databáze.

 

ZPŮSOB OBJEDNÁVEK INTERNETEM
Po výběru zboží, vyplnění kontaktních údajů (pokud nejste registrováni) a odeslání objednávky se Vaše elektronická objednávka stává oboustranně závaznou v okamžiku, kdy rovněž elektronicky (prostřednictvím Internetu) potvrdíme její přijetí a to na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce. Toto zboží Vám bude dodáno dle dále uvedených dodacích podmínek.



DODACÍ PODMÍNKY
Položky, které jsou skladem, expedujeme ihned, v současné době je většina nabízených položek skladem a ihned k dispozici. Zboží expedujeme v současné době 2x denně. Zboží které momentálně skladem není, odesíláme zpravidla do 3 až 5 pracovních dnů. Součástí každé dodávky je platný daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list. Ke každému zboží je přiložen český návod.



K zobrazení skladové dostupnosti u zboží:
Dostupnost: Skladem - zboží je fyzicky na našem skladě, nebo je na cestě k nám a bude naskladněno v nejbližších hodinách
Dostupnost: Skladem do 3 dnů - zboží není fyzicky na našem skladu (ani na cestě k nám), je možné je ale naskladnit do 3 - 5 dnů
Dostupnost: Termín naskladnění není znám - neznáme termín naskladnění (může se jednat i o několik týdnů), toto zboží doporučujeme objednávat až v okamžiku jakmile se příznak naskladněnosti změní na: Skladem, nebo skladem do 3 dnů.

Dostupnost: Skladem u dodavatele - odeslaní zboží do 24 - 48 hodin přímo na adresu zákazníka
V některých případech (opožděné naskladnění některé z položek zboží objednávky apod.) jsme nuceni objednávku rozdělit do více zásilek, v tomto případě zákazník hradí dopravu vždy pouze jednou a to u první zásilky! Pokud tedy obdržíte pouze část objednaného zboží a v poznámce na daňovém dokladu je uvedeno, že zbytek zásilky bude odeslán následně, pak za další zásilku se zbytkem zboží Vám již poštovné samozřejmě účtováno nebude!



POŠTOVNÉ A BALNÉ (ODBYTOVÉ NÁKLADY): Za odeslání zboží účtujeme poštovné a balné ve výši 157Kč s DPH.




DODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ
Zboží Vám bude odesláno prostřednictvím České pošty jako tzv. ''Balík do ruky'' (dodávka do 24 hodin od odeslání) na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při objednávce v eshopu, popřípadě na adresu uvedenou v mailu či nahlášenou telefonicky. Kromě České pošty zasíláme rovněž naše zboží prostřednictvím přepravní služby PPL. Zákazník má možnost sledovat "putování" své zásilky podle podacího čísla zásilky (které obdrží v mailu, nebo v SMS) na webových stránkách České pošty. Přímý odkaz na webovou stránku pro zadání čísla obchodního balíku je zde: www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky

Výhody odesílání zásilek formou "Balík do ruky":

- Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den
- Adresát si může sám upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu
- Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání
- Uvedaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby
- Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice
- Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí

Přejete si změnit dobu nebo místo doručení Vaší zásilky? Pokud jste obdrželi od České pošty avízo o doručování nebo uložení zásilky, ve kterém je uvedeno datum doručení/uložení, a již předem víte, že Vám doručování v daném termínu nevyhovuje - je možné přímo na stránkách české pošty změnit dodání na jiný den, uložit zásilku na poště, a pokud Vám nevyhovuje aktuální dodávací pošta - můžete změnit i ukládací poštu pro Vaši zásilku. Odkaz na webovou stránku České pošty, kde je možné provést změnu je zde: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice

DODÁVKY NA SLOVENSKO
Zásilky na Slovensko zasíláme prostřednictvím České pošty nebo PPL podle výběru zákazníka.



PLATBA ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
Dobírkou: Zboží Vám bude zasláno na dobírku na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích při registraci (pokud jste se zaregistrovali). Pokud jste se nezaregistrovali, tak na adresu, kterou jste uvedli v "Pokladně". Celkovou cenu pak uhradíte přímo přepravní službě (Česká pošta).
Platba předem (po vystavení proformy): Umožňujeme pouze při objednávce zboží nad 10 000Kč s DPH a na základě předchozí domluvy.
Státní organizace: Pokud jste státní organizace, kde je platba proformou, nebo dobírkou často problematická, a máte zájem o naše zboží, kontaktujte nás prosím mailem, nebo telefonicky. V těchto případech je možná i dohoda na platbě převodem po dodání zboží.


Ochrana osobních údajů

Chráníme Vaše osobní údaje, které zadáváte v rámci registrace, objednávek bez registrace i přihlášení k odběru novinek ...
Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Společnost Selax Electronics s.r.o., provozovatel internetového obchodu www.selax.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.

Pokud chcete svůj účet zcela zrušit, informujte nás o tom prosím prostřednictvím některé z mailových adres, které najdete v kontaktech firmy a my váš účet vymažeme z naší databáze.

 


Záruka a servis

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců a výjimkami, stanovenými zákonem. U některého zboží může být výrobcem stanovena záruční doba delší jak 24 měsíců. Záruční doba na nabíjecí baterie a akupacky (vestavěné baterie), včetně nákupu na IČO je 6 měsíců.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či, že došlo k mechanickému poškození zboží. Zboží prodávané jako bazarové má záruční dobu 2 měsíce na vyzkoušení.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem.Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu - příjmového dokladu, popřípadě záručního listu a podrobně popsat vadu výrobku.
Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu nebo příjmového pokladního dokladu či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm nebylo manipulováno, nemůže prodávající reklamaci odmítnout, při stanovení počátku běhu záruční doby bude vycházet ze své evidence (potvrzený dodací list). Podmínkou pro uplatnění záruky je neporušenost záruční pečetě, která je nalepena na výrobku. Výrobek musí být mechanicky neporušen. Odběratel (spotřebitel) má právo odstoupit od smlouvy dle ustanovení § 1820 Nového občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.



Záruka a reklamace

Jak postupovat, v případě že je nutné řešit problém se zbožím reklamací ...
 
Zakoupené zboží  je nutno vždy reklamovat u prodejce!
 
Před odesláním reklamace vždy zavolejte do firmy nebo pošlete email s popisem závady, fakturou nebo jiným okladem o koupi! Na základě posouzení závady Vám sdělíme na které technické středisko odeslat předmětnou reklamaci!
 
Plně odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při dodání zboží. Odběratel je povinen bezprostředně po převzetí zakázky zkontrolovat její obsah, zda je v souladu s přiloženým dodacím listem či položkovou fakturou. Případná reklamace dodávky musí být učiněna v nejkratším možném termínu po převzetí zboží zákazníkem. Reklamace dodávky bude poté námi vyřízena opět v nejkratším možném termínu. Záruční doba na veškeré zboží z naší nabídky je 24 měsíců (pokud není u zboží uvedena záruční doba delší). Datum uvedené na daňovém dokladu, který je současně záručním listem, stanovuje počátek záruky. Při nákupu na IČO (DIČ) poskytujeme záruku na dobu 6 měsíců!

Pokud máte se zbožím technické problémy, doporučujeme, před odesláním zboží k reklamaci kontaktovat technickou podporu s popisem problému, je možné, že se podaří problém vyřešit, aniž by bylo nutné zboží zasílat k reklamaci. Doporučujeme mailový kontakt (mailovou adresu najdete pod odkazem: Kontakty) kde můžete problém zcela jasně popsat, a technik má popis v mailu k dispozici pro ev. porovnání se stejným zbožím přímo u nás, nebo může kontaktovat a popsat problém přímo výrobci, nebo dovozci (pokud se jedná o zboží, které sami nevyrábíme, nebo nedovážíme).

Odeslání zboží k reklamaci
Nejdříve kontaktujte naší firmu, kam dané zboží navrátit, jelikož při rozsáhlem sortimentu máme několik servisních středisek pro různé druhy výrobků. 
Pokud Vám zboží které jste si u nás zakoupili vypovědělo službu, pak se omlouváme za způsobené problémy a budeme se snažit celou věc vyřešit co nejdříve.
K zásilce se zbožím určeným k reklamaci přiložte kopii DAŇOVÉHO DOKLADU, který je součástí každé zásilky a STRUČNÝ PRŮVODNÍ DOPIS s popisem závady, problému se zbožím, nebo jiným Vaším požadavkem, jinak bohužel NEMŮŽEME ZAHÁJIT REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ. Zboží odeslané k reklamaci musí být kompletní. Je to především v zájmu zákazníka, protože:
1.Reklamační technik může těžko kompletně posoudit např.  domácí videotelefon, pokud zákazník opomene odeslat napříkald vnější jednotku, které je součástí dodávky. V takovém případě jsme bohužel nuceni požádat zákazníka o zbytek kompletu zboží, aby bylo možné zboží po technické stránce vyzkoušet a posoudit.
2.Pokud se reklamace řeší formou výměny zboží za nové zboží, je nutné aby zákazník odeslal kompletní zboží. Pokud se tak nestalo, jsme nuceni, opět požádat zákazníka o zaslání zbytku zboží, aby mohlo být reklamační řízení uzavřeno. Pokud tedy není zasláno kompletní zboží, doba reklamace se zcela zbytečně prodlužuje a zákazníkovi také v důsledku několikerého poštovného i prodražuje. V žádném případě nezasílejte zásilky dobírkou (nevyžádané dobírky nepřebíráme a jsou vráceny zpět na adresu odesílatele), zboží zašlete jako běžný balík Českou poštou, nebo prostřednictvím jiného přepravce. Max. lhůta od zahájení, do vyřízení Vaší reklamace je 30 dnů. Ke každé reklamaci zakládáme reklamační protokol se všemi náležitostmi, kopii tohoto protokolu, obdrží samozřejmě i zákazník.  Provozní doba je: Po - Pá od 8:00 do 15:30 hod. 
 
Navrácení zakoupeného zboží ve 14 denní lhůtě.

V případě, že zboží nakupujete v souvislosti s Vaší podnikatelskou činností (o čem rozhoduje uvedené IČO na nákupním dokladu), platí jiná pravidla než pro běžného spotřebitele. Rovněž tak nelze odstoupit od smlouvy, pokud je zboží vyrobeno na zakázku.

Při nákupu na IČO (DIČ) se rovněž nevztahuje 30 denní záruka na reklamaci!

Kupujícímu vzniká právo na odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek upravených Zákonem o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytovaní služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozních prostor prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží") a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Kupující má právo v rámci této lhůty zboží rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě. Vyzkoušet však neznamená začít zboží používat a následně jej vrátit prodávajícímu. Zboží se považuje za převzaté kupujícím v okamžiku, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo když se:

  1. zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, nebo když se
  2. dodává zboží skládající se z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, nebo když se
  3. zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží
Toto právo máte i v případě, kdy zboží z objednávky uskutečněné přes internet vyzvednete osobně 


Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). 

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako spotřebitel v případě objednávky učiněné elektronickou cestou právo vrátit nepoškozené zboží v originálních obalech a s kopií daňového dokladu do 14 dní od převzetí zboží. V případě vrácení zboží z výše uvedených důvodů, je nutné zaslat zboží běžným balíkem, ne dobírkou (dobírka nebude přijata). V rámci 14-ti denní lhůty pro vrácení zboží, můžete tedy kompletní, nepoškozené zboží v původním balení vrátit zpět na naši adresu, spolu s kopií daňového dokladu a stručným průvodním dopisem. Následně vystavíme tzv. daňový dobropis, který Vám odešleme a na kterém je vyznačen datum splatnosti (do 14 dnů). Nutné je také zaslat číslo bankovního účtu, na který částku v době splatnosti dobropisu převedeme. V případě potencionálních obchodních sporů lze využít možnosti mimosoudního řešení  spotřebitelských sporů  (ADR) u České obchodní inspekce.
 
Kam navrátit zboží
 
Nejdříve kontaktujte naší firmu, kam dané zboží navrátit, jelikož při rozsáhlem sortimentu máme několik servisních středisek pro různé druhy výrobků.

Vrácené zboží dobře zabalte, aby nepřišlo k jeho poškození během přepravy. Při vrácení doručte zboží nepoužité, v původním stavu jak bylo při převzetí (včetně dokumentace, příslušenství apod.). Zboží neposílejte na dobírku, takové zboží nepřebíráme.

Kupující bere na vědomí skutečnost, že když jsou se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že pokud dojde k využití práva odstoupit od smlouvy, darovací smlouva ztrácí účinnost a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním spojené poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká kupní smlouva a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně.

Kupující bere na vědomí, že pokud odstoupí od smlouvy, bude nést náklady na vrácení zboží prodávajícímu, pokud odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, tak i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze není možné vrátit prostřednictvím pošty.

Prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu cenu zaplacenou za příslušné zboží ve lhůtě 30 kalendářních dní ode dne přijetí vráceného zboží převodem na účet (IBAN), který kupující uvede do formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy nebo písemně na emailovou adresu prodávajícího. Kupující se může s prodávajícím domluvit i na jiném způsobu vrácení platby.

Prodávající není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil kupující, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím.
Při odstoupení od smlouvy není prodávající povinen vrátit kupujícímu platby před tím, než mu je zboží doručeno nebo když kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, pouze když prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

Dodržení 14 denní lhůty

Pro dodržení je rozhodující, kdy je k nám doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí písemná informace, že chcete odstoupit od smlouvy, případně samotné doručení odstoupení od smlouvy i se zbožím.

Lhůta pro odstoupení trvá 14 kalendářních dnů, začíná plynout následující den po převzetí, např. když si převezme zákazník zboží ve středu, první den se počítá čtvrtek.

K vrácenému zboží prosíme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás (faktura). Současně je třeba přiložit odstoupení spotřebitele od smlouvy.
 

VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINÉ ZBOŽÍ
Výměna zboží za jiné zboží není možná. Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné využít 14denní lhůty pro možnost vrácení zboží a objednávku jiného zboží, které Vám bude lépe vyhovovat pak můžete řešit zcela novou objednávkou

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz